Nya Hannah Widerstedt? ;o

Kände mig som henne när mamma hde lurat ut mig till ett second hand.
Bitch blicka typ alla som var där. Var skit dryg mot personalen.
Men dom var fan dryga mot MIG. Gubben bakom disken typ härmade mig när jag försökte välja vilken färg på Macaroons jag ville ha.
Som dem där smileysarna såg vi ut ja.

Vem fan kan välja fort vilken färg man vill ha när man ser dem här? :o

Jag var i vilket fall på Benjamin (morbrors) student i går. Grymt kul, först var vi väl där kolla på utspringet.. sen gick vi och köpte smothies. Sen vart det väl en student fika. Haha ingen orkade se när han skulle åka flak. Längtar till min student.


Kommentarer
Postat av: Freja

Gud så gooda dom ser ut! Var det inte sånna dom bakade i semi finalen av Sveriges mästerkock 2012?

2012-06-19 @ 13:30:56
URL: http://livetsomfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0